10.09.25

Fan vad tiden går fort.
Gustav springer och dom leker som vilka barn som helst. Gustav härmar, eller iaf försöker härma, det mesta som My gör. =)
Har varit i Olden idag och hälsat på hos pappa i stugan. My har beställt mat till på fredag. Om dom ska sova där då. Hon skulle ha köttbuller och spagetti. Med ketchup. =p

Rätt stolt över mig själv ändå. Vanligtvis så går det åt 3 stockar snus på en månad. Dvs en dosa om dagen. Förra månaden gick det bara 18 dosor! Har verkligen försökt snusa mindre. En dosa om dagen är för mycket tycker jag.
Jag brukar aldrig göra fiskgryta. ALDRIG. För jag har tänkt att det gillar inte My. Gjorde det igår iaf. En väldigt enkel sådan. Fisk, vatten, buljong, dill, citronpeppar, chillipeppar och grädde. My slickade tallriken.
Då är det roligt att laga mat.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej igen ja, jag har två, skriver nog mest i denna, har skivit adressen ovan =)

2010-09-25 @ 18:30:49
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Maria

Det får du gärna göra, välkommen till mina bloggar =)

2010-09-25 @ 19:42:39
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0