10.09.19

Tredje söndagen i september 2010 = Val.
Har du röstat? Det har jag.


Sitter just nu och tittar på Jamies matrevolution USA. Inte konstigt att det finns så mycket grotesk övervikt..

Igår var en rätt bra dag. =)
Tog en rejäl sovmorgon. Klev inte upp förrän vid 10. =D Haha, DET är sovmorgon.. för mig. =p
Har aldrig varit speciellt bra på det där med sovmorgon.
Tog det bara lugnt innan jag hämtade My och Ellen. Gustav fick stanna kvar hos Emelie, för han sov.
Vi åkte på Maxi. Handlade lite. My och Ellen hade inte bråkat nåt alls under hela tiden dom var med varandra. Vilket är rätt ovanligt. Dom brukar bråka var 10:e minut annars. Sen är dom sams igen. =p
Däremot hade dom bråkat lite med Gustav.
Massa mys sen när vi kom hem.

Idag har jag städat, tvättat, röstat.
Letat efter min parfym. Vettefan var det är! Den är bara borta.
Det gör mig lite sur faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0