10.05.08

Nu är det tyst här. My tittar på barnprg och Gustav sover.
Har inget att skriva idag. Annat än att jag igår funderade extra mycket på hur stor betydelse tonläget har när man pratar med någon. Skulle jag komma in i en affär och be om hjälp med något och personen jag frågar pratar helt monotont.. Då handlar inte jag.

"Det står en stillastående bil i korsningen *idiotvägen* *inkompetentvägen*"
"Backa bakåt."
Varför? Varför säger folk sånt?
Jag blir så irriterad på detta..

ÖP; "Den jägare som Jägareförbundet förmedlade sköt 14 skott med sitt gevär innan till sist lyckades skadeskjuta älgen som sprang längre ut på is." ??

ÖP; "Polisen har även upptäckt flera nya vägar i länet där folk kör på tok för fort."
*daahh*

Nej, mat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0