10.05.06




Godmorgon!!
Ska, enligt väckarklockan, inte vara uppe än.
Gustav och Kristoffer väckte mig. Hehe.
Gustav har för första gången lyckats ringa från min telefon. Senaste nr ringde han, och det var lillebror.
Va sjuk min dröm blev!! Drömde att jag var på Domus och dom höll på att bygga om där. När jag gick förbi ett ställe där dom höll på att bygga var det nån som sa hallå. Jag såg ingen och blev lite bydd, så jag viskade hallå tillbaka ett par gånger, men han på andra sidan hörde inte. Sen vaknade jag, men det där hallå fortsatte. =p

Jaja. Några exempel på dom där slarvfelen och stavfelen!
"inomm"  = inom
"Gunstav" = Gustav
"Gutav" = Gustav 
"ospecifierad" = Ospecificerad
"inta" = inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0