10.05.02

Igår blev det en längre utflykt. Pappa var i stugan, så vi åkte dit och hälsade på. Pappa skulle starta fyrhjulingen men det gick inte. Då ställer My sig och försöker dra igång den. Det var ett tag sen jag såg henne kämpa så mycket med nåt. :p

För  övrigt så hade jag velat ha en dator som har plats för en SATA hdd. Helst igår. Jag vill verkligen veta om mina bilder går att få fram. Alla mina bilder mellan november 2006 och oktober 2009.
Nu kom jag också på att jag måste bränna ut mina bilder från oktober 2009 till idag. Fattar ni känslan från början när man märker att alla bilder man tagit är borta? *ryser*

Ska bränna lite nu. För att aldrig behöva känna den där känslan igen. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0