10.03.20

My har fått låna en miniskoter = jag kommer bli ruinerad.
Men vad gör man inte för sin prinsessa?!

Lördag idag. Jag och Gustav är själva och han sitter och skrattar och skrattar och skrattar åt.. ja, jag vet faktiskt inte vad?
Vet inte riktigt vad jag ska skriva heller. Mamma kommer hit snart. Om 1½ vecka typ. =) My pratar om vad hon ska göra med mormor när hon kommer. =p

Tror jag ska försöka få med mamma, Emelie och Kristoffer på Boda Borg när mamma kommer. Bara vi fyra. Barn, flickvänner och pojkvänner får stanna hemma. ;p
Ska ta upp det där med dom..



Här är världens sötaste pojke med världens blåaste ögon och världens sötaste prinsessa som älskar att spexa framför kameran. =D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja verkligen sötnosar. Ha det underbart, kram på er allihopa

2010-03-22 @ 18:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0