10.03.12

Det är tomt här hemma. Allt är inte riktigt som det ska vara när det bara är jag och Gustav. Det är så tomt när My inte är hemma. Finns så lite att göra då. Sitter och rullar tummarna och funderar på vad jag ska hitta på. Har varit ner till Emelie och Robin en sväng. Jag är inte trött, så jag kan inte sova. Städat har jag redan gjort. Vad gör folk när dom lämnar bort ett av två barn egentligen?!
En sak om My hade varit borta för att jag skulle göra nåt speciellt. Men nu är hon borta för att hon vill det. Hon är hos Alicia till imorgon.
Imorse klev jag och Gustav upp kl 7. Vi somnade om en stund i soffan. Sen kom My. Hon var jättepigg. Gick raka vägen in på sitt rum. Klädde på sig och grejsade. Sen gick hon in till köket, öppnade kylskåpsdörren och plockade fram plättar som blev kvar igår. När hon ätit klart gick hon in på toa och grejsade. Sen sa hon: "Ska vi åka till Alicia nu?" Det hon gjorde på sitt rum mer än att klä på sig var att packa.

Middag nu kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0