10.03.01

Måndag idag. Har varit på bvc med My och Gustav.
Gustav vägde 9.440 idag.. Mammas stora lilla bebis. Han har varit lite gnällig sen vi var där. Av vaccinet han fick idag. Men inte alls lika gnällig som jag hade räknat med. Det är bra. =)

My träffade ju också doktorn. Hon fick lämna urinprov. Allt var ok. Hon skulle få en present för att hon var så duktig. I rummet var då läkaren, sköterskan och en student. Sköterskan gick ut. Läkaren ger My en present. Läkaren går ut. Sköterskan ger My lådan med presenter och går därefter ut igen. Studenten säger till My: "Men! Vilken tur du har! Som får TVÅ presenter!" My skiner upp som en sol, väljer ett bokmärke. Väljer ett till. Ett till. Efter det 3:e märket frågar studenten; "Är du säker på att du inte vill ha nåt mer nu då?" My tar ett bokmärke till. =p

Gick till Emelie och Ellen efter bvc. När vi kom hem igen åt vi middag och bakade lite. Vi har bakat bananmuffins och minikladdkakor. =) Ska nog baka några minikladdkakor åt Kristoffer nån dag. Han gillade dom. Ellen också för den delen. =p

Imorgon ska jag till tandläkaren. Jag tycker inte om att gå till tandläkaren. Jag har inte tandläkarskräck men jag verkligen hatar den där lukten. *ryser*

När jag skulle lägga My idag så sa hon: "Mamma.. sjung för mig." Låten hon ville att jag skulle sjunga var Det vackraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0