10.01.27

Vilken bra dag jag har haft idag! Igår också för den delen.
Varken idag eller igår har jag gjort något speciellt. Men det har ändå varit riktigt bra dagar.
Igår gick jag ungefär en mil. Hamnade i snön och fick massa snö i ansiktet. Åkte pulka. På kvällen passade jag på att bada med My medans Gustav sov. Vi hade inget skumbad, så det blev massa massa shampoo. (närmare bestämt ungefär en tredjedels flaska...) Vi busade hela badrummet blött. =D

Idag så lämnade jag My på dagis. Sen drog jag med Emelie på stan. Gick in på teknikmagasinet och skulle handla lite. Tror jag skämde ut expediten lite..? Haha. Ja.. skrattade som bara den när vi gick därifrån iaf.

Gjorde god middag idag också. Skink"sallad" på skinka, avokado, mögelost, vindruvor och vitlök. Det enda My inte äter av det är vitlöken, men eftersom att den är skuren i skivor så är det lätt att pilla bort. Det var så längesen jag gjorde det. Talade om för pappa att jag skulle äta det, och han skulle också göra det någon dag för det var så längesen. Emelie sa samma sak. Och mamma blev lite avundsjuk. ;p
Nej.. testa göra detta. Man kan också hälla på lite olja för att "få ihop" det lite, men det är inte nödvändigt.

Fanns det några rester kvar..?


OJ! Måste skriva en grej till.. Det var precis reklam på TV och det var reklam för "Vitapro". Den reklamen är dubbad, men i början hör man den riktiga rösten. Vilken miss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0