10.01.21

My är sjuk. Gustav är sjuk. Jag är sjuk. Nice...
My har haft hög feber och hosta. Gustav hosta. Men som ett brejk från denna vecka när vi bara varit hemma och varit sjuka så åkte vi på kalas idag. Ellen fyller 3 år idag. =) Tror My gillade att hitta på nåt skoj. Förstår inte hur prinsessan kan vara så pigg även fast hon är sjuk?! Idag har hon iofs inte haft så hög feber. Men ändå! Hade jag haft samma temp som henne hade jag varit jättesjuk och inte velat lyfta ett finger. ;p
Nu funkar det inte riktigt att bli så sjuk när man ska ta hand om 2 sjuka barn. Så jag låter bli helt enkelt och håller mig till att vara bara lagom förkyld. ;p

Har nog inte så mycket mer att skriva faktiskt. Vi har senaste dagarna tittat på film och kramats. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0