10.01.14

Har shoppat lite. Ska shoppa mer. När jag får lust. Jag är nog tråkigast i världen att handla kläder med.
Var på stan med Emelie i tisdags.
E: "-Men den här då?"
J: "-Nääe.."
E "-Den här var väl fin?"
J: "-Haha! NEEJ!!"
E: "-Nehe, men vad ska du ha då?"
J: "-Ja.. Jag vet inte. Men inte en sån. Typ en sån fast utan sånt."

Tycker det är trisst att handla kläder. Finns så mycket roligare grejer att göra.
Hittade lite iaf. Igår och idag har jag varit ute och gått rätt mycket. Går med vagn och drar My i pulka. =)

Idag gick jag och funderade på lite grejer. På folk som misshandlar andra samt det här med att dom i USA låter unga "testa" om dom är redo att bli föräldrar med en docka eller någon annans barn. Men det skriver jag mer om sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0