10.01.11

Många ettor idag.
Nu sitter jag här framför datorn. Själv. Igen. =p
Det var ett tag sen sist. Men det är faktiskt rätt så skönt. My och Gustav ligger i sängen och sover.
My brukar ligga och hålla om Gustav när dom ska sova. Tror hon är världens bästa storasyster.
Ibland när det är dags att byta blöja på Gustav så kräver hon att få ta över. Hon sitter och gullar med honom och blåser honom på magen när hon byter. Han bara ligger där och skrattar. Ibland kan jag nästan bli rörd till tårar för att dom är så fina. Jag har nog världens finaste barn.

Idag har My testat sina skridskor som hon fick på julafton. Hon blev arg när jag sa att vi skulle gå hem. Efter några om och men samt löfte om att åka igen i veckan så följde hon med.
Hon och jag har gjort bröd idag. Det tyckte hon om. =D Sen har hon hjälpt mig laga mat också.

Nu ska jag, iaf försöka, njuta av ensamheten en stund innan jag ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0