10.01.06

Mjo.. Vi har målat. Jag och My. Idag målade vi med socker och vattenfärg. Ni vet, när man blandar socker och vatten, målar det över hela pappret och sen målar med vattenfärg ovanpå. =D
Det blir rätt kladdigt.. =/ Men det är smällar man får ta. My gillar det.

Har nässelutslag över halva armarna. *muttrar*
Det där skrev jag bara för att det kliade som fan, så jag kliade tillbaka och då sved det. Och det skrev jag bara för att jag kommer inte på vad det var jag hade tänkt skriva från början, och det känns lite fattigt. =p

Jag stör mig på att folk som lägger upp bilder på facebook inte vrider bilderna rätt innan dom lägger upp dom. Det är riktigt störande att bläddra igenom ett album med kanske.. 50-60 bilder där var och varannan bild är vriden. :@

Eftersom att jag inte har så mycket annat att skriva om så kan jag ju skriva om vad det är jag ligger och funderar på på kvällarna när jag inte kan somna.
Ibland kan det vara en låt som bara dyker upp i huvudet, jag kan nästan hela låten. Men vem fan var det som sjöng?! Om jag inte kommer på så kliver jag ibland upp, startar datorn och kollar upp det. Sen kan jag sova lugnt. Eller så är det kanske något som har gått sönder under dagen. Då kan jag ligga och fundera på hur fasen jag ska laga det.
Kan ligga och fundera ut nåt riktigt kul jag och my ska göra nästa dag. När jag har kommit på nåt bra händer det att jag kliver upp för att titta om allt vi behöver finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0