10.01.05

-32 stog termometern på imorse. Är människan verkligen skapad för att vistas utomhus när det är så kallt?!
Inte den här människan iaf...

Jag har haft lite svårt att sova på nätterna senaste veckorna.. Vet inte riktigt varför. Ligger och funderar och tänker och grubblar. Kommer jag fram till något? Näe.
Igår låg jag i kanske.. 1-1½ timme och bara lyssnade på hur mina älsklingar andades. Jag trivs då. När jag hör att dom jag älskar mest är så nära. =)
Och ja, mina älskade goungar sover med mig. Det är så mysigt när Gustav ligger så nära som man kan och borrar lixom in sig i halsen på ena sidan. My gör samma sak på andra. ;)
Det kommer en dag då dom kommer totalvägra att mysa med mamma. =p 
Innan My ska sova brukar hon titta i en Hänt Extra eller liknande tidning. I dom tittar hon på prinsessor, drottningar, prinsar och kungar. Funderar på att köpa en "Svensk damtidning" åt henne. Som blir bara hennes. =)
Igår kom jag, utan någon anledning, att tänka på en låt. "I Want to Break Free" med Queen. (?) Låg och sjöng den i mitt huvud tills jag somnade.

Nu när jag skrev dom 2 sista meningarna så kom jag att tänka på något annat. När jag var liten och gick på fritids så hade vi tjejer dansuppvisningar och dansade bla till Queen - Radio Gaga. Haha.

I söndags var vi på kalas. Världens sötaste guddotter (min såklart), Alicia, blev 8 år. Hon har blivit så stor på så kort tid känns det som. Det är 8 år sen hon kom!! Känns som att det var inte alls längesen som hon var liten bebis och hon och jag gick och plockade blåbär. När vi kom tillbaka så var hon blå överallt. =)

Sen blir Daniel 28 år idag. Stort grattis till dig storebror. =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Heeeeeej! Nu är vi hemma. Jag läste om klänning, coolt Josefin det passar nog dig superbra, säg till när vi ska köpa fler!!

2010-01-05 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0