10.01.01

Jag är glad att det är ett nytt år. Det är som att det finns ett stort oskrivet ark. På det kan jag skriva och rita precis som jag vill.

Igår var det nyårsafton. Det var från början bara tänkt att vi skulle äta middag med pappa i stugan i Olden. Men vi blev kvar. Från 2009 till 2010. Johan, Annsofie och barnen var där också. Direkt när vi kom så såg vi Alicia innanför dörren. Hon skyndade sig att sätta på sig kläder och springa ut. Det såg nästan ut som på film. Hon och My sprang mot varandra med öppna armar och möttes i en bamsekram. =D
Dom verkar ha ett väldigt speciellt band. God mat och trevligt.
Johan jävlas som vanligt. Innan vi skulle åka så frågade han vad jag "hade fått i julklapp i år?". Jag svarade vad jag hade fått. HA HA HA. Kul kul.. =p Jo, lite..

När vi åkte därifrån fick jag ringa till polisen. Det sprang 2 hästar mitt på vägen. Dom verkade ha sprungit rätt långt. Det var spår en bra bit. Hoppas verkligen att dom har lyckats hitta dom och fått in dom.
När jag pratade med polisen så sa hon: "Dom kanske är påväg hem?"


Gott nytt år på er iaf. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0