10.02.28

Så vad är på gång?
Inte så överdrivet mycket. Barnen ska till bvc imorgon. Gustav ska få spruta och My ska få visa upp sina utslag.
Får väl kanske besök på tisdag. Vem vet?

Har inte gjort så mycket sen sist. Idag har jag och My målat 3 tavlor som vi ska hänga upp i hallen. =) Jättefina blev dom. =)

Var på Dollarstore igår också. Hittade inte så hemskt mycket. Bara lite smågrejer till My.
Åkte till ÖB också. Jag åker dit minst 3 gånger i månaden för att köpa snus. Man kan ju tycka att då kan jag ju köpa 3 stockar direkt istället. Men det gör jag inte. För varje månad så tänker jag att jag ska försöka dra ner på snusandet. Sätter som upp mål för mig själv; "den här stocken ska räcka i MINST 14 dagar". Men det går alltid åt helvete. Så efter 9-10 dagar så åker jag till ÖB igen. =p

Jag har inget roligt att skriva. Gustav sover och My tittar på Ronja Rövardotter. Ska fixa en ny overall åt Gustav. My ska på dagis på tisdag igen. Och jag är jävligt glad att det har blivit lite varmare. Det är faktiskt inte så skönt att gå med henne och vagn till dagis när det är -30.

Tatueringen är nästan läkt nu. Vore nice om han hade tid och göra den andra i veckan också. Då skulle jag bli glad. Födelsedagspresent kanske? ;p 

Det var allt för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Peter Wiklund

En snusdosa om dagen?! :o ojoj :P

2010-02-28 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0