10.02.14

Alla hjärtans dag idag. =) Jag brukar tycka om den dagen. Många tycker att det är löjligt. Men jag säger som Tilde; alla anledningar att sprida kärlek är bra anledningar.

Fast idag blev väl kanske inte riktigt som det var tänkt. Jag sitter framför datorn och kikar lite samtidigt som jag kollar på Patrik 1.5. Gustav sover. My är inte hemma. Så Gustav får all min kärlek idag.

Jag har funderat lite senaste dagarna.. Seriöst, var fan är det påväg?! "Omtycktaste"?! Vem säger så?? Det står så på Bravos juicepaket. Vad tror dom? Att det är gulligt? Coolt?
Och har ni läst öp eller aftonbladet på sistone? Vad hände med korrekturläsarna? Finns dom inte längre?
Stavfel efter stavfel.. Grammatik.. finns det fortfarande?

Tv reklam: "Din egna mobiltelefon!" Plural, singular.. "Din egen mobiltelefoner" Singular, plural. Då kanske folk hade reagerat. Det är precis samma miss. Fast tvärtom. Egen=EN. Egna=FLERA.
Ibland hatar jag att jag är onödigt observant på skitsaker.. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0