10.02.10

Idag har jag och My varit på bio! Det var hennes första biobesök samt första gången jag är borta från Gustav en längre stund. Fröken tyckte det var väldigt spännande på bion iaf. Vi tittade på Prinsessan och Grodan. Hon satt still nästan hela filmen. Fällde nån kommentar då och då. Samt klev ner från stolen och dansade när dom sjöng i filmen. =)

Tidigare idag gick jag ut och flyttade bilen. Tänkte att det är väl bäst så, så jag slipper böter. Så jag backade in på parkeringsplatsen brevid. Ställde mig då på mittenplatsen (finns 3). Tänkte att platsen till höger kanske blev lite väl liten eftersom att dom skottar inte HELA parkeringen (ska man använda platsen korrekt nu så kliver man ut i snöhögen). Men då det var tomt på hela parkeringen tänkte jag; "Äh. Va fan. Det går ju in en bil iaf."
När vi skulle åka in till stan sen så satt det en lapp på rutan: "GRATTIS! Du har precis vunnit pris för århundradets absolut sämsta parkering!"
Hehe, det tycker jag var skoj. Kan tänka mig att det kanske var en av mina grannar som brukar ha en stor buss som tyckte att det blev lite trångt? Eller så var det kanske grannarna som drar en kabel ut från sin lägenhet till motorvärmare och då "måste" stå på GÄSTPARKERINGEN närmast husen?
Hade någon skrivit en förbannad lapp hade jag kanske blivit förbannad. Men när någon skriver en lapp med humor så tycker jag det är roligt. Lappen sitter nu på kylskåpet. Hehe. Funderar på att skriva ett tacktal och sätta väl synligt på framrutan. =D

Nu ska jag sova. Tror jag. Efter Criminal Minds. Kanske.


Kommentarer
Postat av: Sara

Bäst är ju att någon har gått in till sig för att skriva en lapp, fundera ut nåt bra o sen gå ut med den igen. Kan man tycka, ÄR DET VÄRT DET? ;) Hade också satt den på kylen, hehe! :)

2010-02-11 @ 08:20:52
Postat av: Peter Wiklund

Hehe "årets sämsta parkering." Den va faktiskt lite rolig! Tror jag ska följa dennes exempel och trycka ut några såna och ha med mig i bilen! :D

2010-02-11 @ 11:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0