10.02.07

Söndag igen. Känns som att tiden går så jävla fort! Imorgon är Gustav 5 mån. Han kom ju nyss!! =O
I fredags fick My göra sin egen lunch. Potatisbullar. Hon stog där på stolen och skakade stekpannan och vände på potatisbullarna. Plockade fram sylten, tallrik och bestick. Det är så roligt att titta på henne när hon grejsar.. Hon blir så stolt! "Jag KAN ju så mycket mamma!!" =)
Igår var vi ute och gick. Det var ju så fint väder! Drog My på madrassen. Gustav fick åka en bit han också. =)
På kvällen igår så skulle My göra sig melodifestivalfin. =D
My dansade och dansade. Idag ska vi nog gå ut och gå en sväng. Det är ju fint väder idag med. =)

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHA, jag har sett den bilen .. men nä, det var inte mitt verk. Jag lyckades skruva ner bilen i en snödriva i ett bostadsområde 1 m från husväggen så att jag inte tog mig någonstans, o ALLA såg. ;) Yeey. haha.

2010-02-09 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0