10.08.16

Imorgon är det dagis för prinsessan. Bvc för lillprinsen.
Mina älsklingar har varit (nästan) som två ljus idag. Dom är så snälla och goa. My är (oftast) väldigt mån om sin lillebror. Hon tar ibland med sig honom in på sitt rum. Där stänger dom in sig och sitter och leker. My har då förklarat att dom vill vara ifred. Rätt vad det är så hör man att My spexar och Gustav gapskrattar. =D

My har ett tag varit väldigt intresserad av att lära sig skriva. Speciellt sitt namn. Hon har lyckats några gånger, men då tror jag det har varit ren tur. Men idag lyckades hon "riktigt"! OJ så stolt hon blev. Jag vet inte hur många a4 hon har fyllt med sitt namn 100 gånger idag. =p Hon skulle skriva ett brev till pappa också.. Hon skrev och skrev och skrev.. "Pappaapappa!Mamammmaaama!..." etc. =)
"Här står det att pappa älskar mig!" Är inte det sött?!

Nej.. mitt hjärta smälter när mina älsklingar gör sina framsteg.
Gustav har börjat ge bort saker också. Han är noga med att verkligen lägga det jag ska få i handen. Har jag hadflatan neråt tar han tag i handen och vänder på den. ;) När det jag fått legat en liten stund tar han tillbaka det och skrattar.


Bara så ni vet.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0