10.08.14

Varit på kalas idag. Träffat massa folk jag inte brukar träffa så ofta.
Varit till kristallgruvan med flickorna. OJ vad dom hittade "diamanter".
Middag, god mat.
Tipsrunda.. Kom 2a iaf. Delad andraplats. Bara Daniel som hade ett mer rätt. Det var ju bara ren tur.. =p
Tårta. Sen åkte vi hem. Orkade inte vara kvar längre. Har haft ont i magen hela dagen idag. Så det var rätt skönt att lägga sig framför tvn i fosterställning.

Jag lär mig tydligen aldrig. Det känns lixom inuti. Överallt! Och DET ger mig huvudvärk (vilket jag också har haft hela dagen).

Och om det är fler som undrar; NEJ. Jag är inte gravid.




Näe.. men då hade jag väl bara en grej till.

"I don´t care if I ain´t got no gold
When I´m dusty, gray and old
Carpe diem
Play the card you got up your sleeve
You can´t bring nothing when you leave
Carpe diem

So what about the burdens
I´ma let em´fade away
A life without some insurance
I´ma take it day by day
You piss away what you´ve worked for
That is a point of view
I promise you will just hurt more

Though life is ruff and the road is tuff
You can seize the day"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0