10.08.13

Nu kommer det! Nu kommer det rapporter om biverkningar av vaccinet mot svininfluensan.
Undrar hur lång tid det kommer ta innan det kommer upp flera?

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article7605017.ab

Jag är rätt glad att jag inte var så dum att jag vaccinerade mig och mina barn. Visst, några blev väldigt sjuka (skriver några.. för MÅNGA var det då INTE om man jämför med hur många som faktiskt fick svininfluensa utan att bli inlagda.. heller inte om man jämför med hur många som klarade sig..) men vafan.. Vaccin hit och vaccin dit. Fattar inte folk att med vaccin så försämras ens eget emunförsvar? Eller.. försämras.. Kroppen får inte en chans att bygga upp det själv om man hela tiden tar mediciner och vaccin mot allt.


Gustav tog ett par steg hos pappa igår. =) Undrar om han kommer gå innan han fyller 1?
Han är så stor min lilla prins. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0