10.08.12

Efter en otroligt seg morgon är jag någorlunda återställd iaf.
Från det att jag vaknade till ungefär nyss har jag mått illa som jag vet inte vad. Och varit yr. Näe, mått konstigt helt enkelt. Gjorde frukost, satte på barnprogram, plockade fram lite leksaker och la mig på soffan.
Mina små änglar var fullt upptagna med sitt. Vilket jag idag uppskattar. =p

My ville ha "morgondrink". Frysta hallon och blåbär mixade med apelsinjuice. Idag gick det inte riktigt så bra som det brukar.. Hon pratade i telefon samtidigt som hon drack. Och VIPS så låg sörjan i soffan, på My och på mig.. Sånt som händer. =)
Ska åka upp till stugan när barnen har ätit lunch. Ser ut som ett bombnedslag här, då flyr vi. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0