10.08.12 (2)

Nu är jag tillbaka. Lämnade My hos pappa i Olden. Eller.. lämnade och lämnade.. Hon vägrade följa med. När jag åkte satt hon och Alicia på fyrhjulingen och körde fram och tillbaka..fram och tillbaka. Vilket team dom 2 är!! Haha

Daniel med flickvän kom dit också. Daniel höll i Gustav för första gången! =p Trevligt.
På lördag tror jag vi ska åka till kristallgruvan med My, Ellen & Alicia. Mfl om det är fler som vill följa med. =)

Jag har så jävla ont i ryggen så det är inte sant! Känns ungefär som att jag skulle ha förvärkar eller nåt. Men antagligen så är det precis samma fel som det va när My var ungefär 1½. Önskar jag hade min spikmatta. Då hade det kännts bättre för stunden iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0