10.08.11

My är i en fas när hon säger massa roliga saker.
Varje dag säger hon något nytt.

La henne vid 19 igår. Precis innan hon somnade sa hon: "Mamma, jag är inte trött. Jag kan inte *gäsp* sova."
Sen sov hon.
Senare vaknade hon. Då satt hon och berättade vad hennes lillebror skulle heta. Han skulle absolut heta Milton. Fast om det var en lillasyster var det svårare. Hon räknade upp massa namn hon INTE fick heta iaf. =p

Annars har jag varit lite av en hemmafixare igårkväll och idag. Igår sa My att jag var "mätinspektör" och hon var "målinspektör".
Har sågat, skruvat, spacklat, målat, tapetserat, slipat, fogat... m.m.
Ska tapetsera ännu mer imorgon tänkte jag. Sen ska det städas. Efter det är det KLART! Nästan iaf.. Ska täta lite mer. Men det tror jag att jag överlåter till nån annan. Det var bara kladdigt och drygt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0