10.08.04

Satan vad tiden går fort. Snart blir Gustav 1 år. Bara en månad och 4 dagar kvar.
Och det är bara 10 dagar kvar tills pappa fyller 50. Då ska vi på kalas. =)

Nu är yran slut för i år också. SKÖNT! Visst är det kul när det händer något nån gång. Men Östersund är för litet för så mycket folk. Det är inte kul när det bara är trångt.
My skulle ha fått åka lite karusell på fredan, men vi hittade på annat istället.
Lördagen gick vi på stan med Emelie, Robin och Ellen. Blev karusell då istället. =)
Sen var vi på kalas hos Henka, Marie och Olle. På kvällen åkte vi till Björkbacka och lekte. Sen till Lillsjön och badade. =)
Söndag blev stan igen. Sen middag hos pappa. Avslutade med Björkbacka, igen.
Igår träffa vi Marika en sväng. My och Cornelia åkte linbana. =)

Har inte så mycket mer att skriva.. Är lite irriterad. Köpte fogskum på byggmax igår. Det står att det ska bli ca 20 liter skum. HAHA! Vilket skämt!!! Det blev kanske.. 2 liter.
Sånt stör mig. =p
Känner mig som min mormor.. Ja, jag ringer till dom och "klagar". Fast jag ser det inte riktigt som att jag klagar. Mer att jag informerar dom om att något faktiskt inte är ok. Vissa tycker det är löjligt att ringa och "klaga". Det tycker inte jag. Hur fan ska dom veta att något inte stämmer om alla tycker det är löjligt/pinsamt etc. att ringa och berätta det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0