10.04.29 2

Nu har jag satt mig ner en stund.
Har budit Emelie, Robin och Ellen på mat idag. Fläskfilegryta med ris. Rätt gott faktiskt.
Glad är jag idag också. Och det är ju bra.

Någon skrev en anonym kommentar idag. Ja, det skulle kunna vara en vagel. Jag har aldrig haft en vagel i ögat. Men vad jag förstår så kan det bli lite svullet av det. 
Nu är det så att under dagen har det blivit lite värre. Kliar som satan. Det är rött. Och ser nästan ut som att nån har gett mig en smäll. Ser ut som ett blåöga som är på sluttampen av läkningen. Var på apoteket idag och passade på att fråga. Hon sa att det kunde vara en infektion och att nån borde titta på det. Om jag får reda på vad de är så skriver jag det här. :p


Säkert nåt bra på tv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0