10.04.23

Min tatuering ser ut att bli fin faktisk. Tack snälla lillebror. :J

Tycker faktiskt att det kan ta och börja bli lite varmare nu. Längtar efter sommaren och allt som det innebär.
Annars så har jag nå djävulskt ont i ena ögat. Vettefan vad det är, men det känns som att det är en finne på undersidan av ögonlocket..???.. Störande iaf..
Snart ska det lagas mat till gotrollen. :J 
Sen blir det nog lite Wallander. :J

Väntar också på mail från Tradera. Mitt konto har varit spärrat så jag ringde och klagade lite. Dom skulle fixa så jag kunde registrera mig igen.
När jag ska registrera står det att mailadressen redan finns. När jag försöker få lösenordet skickat till mig står det att adressen inte finns. Så jag ringde igen. Och han jag pratade med fattade inget alls. Jag hatar verkligen när man ringer till en support som inte kan svara på frågor.. Han skulle iaf maila i em. Men jag har inte fått nåt. *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0