10.04.08

Det var alltså i söndags jag skrev sist.. I måndags bestämdes att vi (jag & barnen, mamma, emelie m. fam. & kristoffer m. flickvän) skulle äta middag hos mig. Det blev rosmarin och vitlökskryddad lammstek, potatisgratäng och grekisk sallad. Till efterrätt blev det pannacotta med hallon. =)
Klockrent!

I tisdags åkte mamma hem. Men innan hon åkte så gick vi på stan en sväng, och avslutade med fika i badhusparken. =)

Onsdagen hände inte så mycket. Idag däremot! Idag har vi varit ute. Vi har gått och vi har hoppat i vatten ch lerpölar. Kalla, blöta och skitiga blev vi, men det var det värt.

Skrev jag nåt sist om att min dator har lagt av? Till veckan ska jag kika på en ny. Helst inte en HP. Några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0