10.04.04

Nu har det blivit sådär längesen igen. Har iofs inte hänt så mycket nytt. I onsdags kom mamma. I torsdags var My påskkärring på dagis. Hon var precis lika söt som vanligt. ;) Jag, My, Gustav, mamma och Ellen åkte in till stan en sväng. Fikade lite. My fick en handväska. Var på Jamtli i fredags.
Igår var det påskafton! Vilket innebär att vi var i stugan och på Oldpimpeln. Ingen av oss vann igår heller. Men farfar vann en brandvarnare på sitt namn. =p Och jag är så stolt över mina underbara barn! Vi var igår ute i ca 4½-5 timmar. Gustav var glad och nöjd hela tiden. Det var My också. Efter halva tiden ungefär kom hon och sa till mig: "Mamma, jag är blöt om fötterna." Då gick vi och bytte strumpor och tjocksockar. Sen fryspåsar och skorna. Sen sprang hon iväg och fortsatte fiska.

Och mycket ska man höra innan öronen trillar av. Jag känner mig så matt! DET, om något, var ju lägre än Glocalnet iaf.. Fy fan..


Jo! Det blev kortslutning i min dator för ungefär en vecka sen. Så den är lite trasig. Men men. Vad gör det om 100 år? Det gör inte så mycket nu heller iofs.

Lägger väl upp nån bild på storfiskarn My nån dag. =)

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0