Har glömt..

För 2 veckor sen så skrev jag på ett papper på dagis där det står vilka som får hämta My på dagis.
Skrev då upp mig och Jocke om inget annat är sagt.
Idag när jag gick hem så kom jag å tänka på.. Kanske kanske ska ändra på de? Tänk om jag skulle åka in till förlossningen idag på dan, också ska tex Robin hämta My på dagis. Då går dom ju inte med på det utan att ringa till mig. Å jag vettefan om det första jag tänker på när jag är på förlossningen är att ringa dagis å informera om att "det är Robin som hämtar idag".. =p

Så nu har jag skrivit upp några namn på en lista som jag ska lämna när jag hämtar My. Att dessa personer får hämta henne åtminstone tills jag har fött barn. =p

Å jag tror att My går på världens bästa dagis. Tillomed personalen är lite imponerad av hur bra det fungerar mellan barnen, och vilken sammanhållning dom har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0