Dålig..

Jag är rätt kass på å uppdatera nu känner jag..
Men NU ska jag skriva nån rad eller 2. =p

Vettefan om de ha hänt å spec.. I lördags var jag och barnen (hehe, känns fortfarande lite konstigt att skriva barnen istället för My. =p) på 85 årskalas. Igen. Hon hade det stora kalaset i lördags. Lillebror, som fortfarande inte har fått något namn förutom "Bubbis", fick paket. En filt, en mugg, 3 bodys å 2 par byxor. =) (av Ingegärds syskon.) För övrigt så var kalaset trevligt. Kul å träffa alla som jag inte träffar så ofta.

I måndags så var vi på bvc. Bubbis är nu 57 cm lång och väger 4600g. Båda kurvorna går nästan rakt uppåt. Å de e bra! Fick samma kommentar som med My: "Jaaa...Mat har du ju åt honom iaf!!" Å de e ju hur bra som helst. =)
Får se om han har gått upp lika bra nästa vecka när vi ska dit igen. =) Då ska My få följa med också, så dom får väga å mäta henne också. Det är inte gjort på bra länge nu. Å snart ska hon på 3 årskontroll. Hon kan lätt pricka av alla grejer hon "ska" kunna när hon är 3. Massa grejer som hon "ska" kunna när hon är 4 också..

Jo! I söndags så åkte jag och My å köpte pärlplattor och pärlor! DET gillade hon. Som hon har "pärlat"! Tycker det är häftigt å se att hon som är så liten, inte ens 3 år, klarar utan problem av att bygga en pärlplatta själv. Å när hon är klar kan hon komma på att hon ska byta ut en pärla mitt plattan, plockar upp den utan å få me alla andra å sätter dit en ny.

Idag har My varit på dagis. Det var invigning av dagiset idag. Å hon har pratat mycket om lillebror på dagis idag. =) Å hon har visat upp honom för både dagiskompisarna å personalen. =p


Ja, han måste ju få ett namn snart, Bubbis. Men att han har ett smeknamn är ju en bit på vägen, eller? =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0