mohaha

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5972797.ab

Hehe, ja. Se å lär. =p
Inte för att förlossningen med Gustav tog ens 3 timmar, men ändå! (den me my va längre..)

Idag har det städats lite. Sen åkte vi till pappa en sväng. Det bestämdes att My ska åka me pappa å Ingegärd till stugan nästa gång dom ska dit, kanske på freda, å blir de inte på freda så blir de nästa helg. =)
Det är inte för att det behövs barnvakt, utan för att My vill sova hos morfar, å hon har pratat om de senaste gångerna vi har varit där. =)
Nu innan hon skulle sova så frågade jag vad hon skulle göra när hon skulle till stugan.
"Äta chips å "föfäch"" (köttfärs)

För övrigt så väntar jag på att nya ICA reklamen med praktikanten Patrik (eller va han nu heter) ska få en fortsättning. =D


PETER! Ser du?! Jag har skärpt till mig! =D ;p

Kommentarer
Postat av: Petean

Detta är ju underbart. här kommer man och ser hela 3 nya inlägg! Bravisimo!

2009-10-19 @ 22:16:58
URL: http://petespage.blogg.se/?tmp=18195306

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0