Gustav

Nu har han fått sitt namn. Gustav. My & Gustav. Mina älsklingar. =)

I söndags åkte vi å hämta mamma på tågstation. Å gick å köpte vantar åt både mamma å My. =p
Sen åkte vi hem. Orkade inte laga nån mat, så vi gick å köpte hamburgare.

I måndags va vi å hälsa på Kristoffer på jobbet. Kikade va dom gjorde för nåt. Sen ner på stan å sen hem.

Tisdags åkte jag, mamma, My å Gustav till Ica Maxi å skulle handla. Glömde bort tiden lite å kom försent till å hämta Ellen på dagis. Men de va inte SÅ många minuter sent iaf. Kristoffer å Jens kom hit å åt.

Onsdags så va Ellen här. My å hon busade som jag vet inte vad. Sen kom Kristoffer, Robin å Emelie hit å åt middag. Vi skulle "fira jul och födelsedagar" eftersom att mamma inte är här då. =p Så tjejerna fick massa paket. De gillade dom!

Torsdags kom Ellen hit, sen åkte vi på djungelhuset. Där fick dom leka av sig. Så arg som jag blev när vi skulle åka hem va de längesen jag blev. Tänkte ta 2:an å gå från Odensala. Bussjäveln stannade inte vid hållplatsen. Näe, då fick vi vänta 10 min till på 6:an. Å den stannade inte heller!! Å de va inte för att de va för många barnvagnar, för det var det inte. Idioten stannade bara inte.

Fredags så fråga ja å mamma My om hon ville följa med in till stan å shoppa! "JAAA!!! Åka hoppa mamma!!"
Väl inne i stan så gick vi å kika på massa grejer å handlade. Efter varje affär vi hade vare in i så fråga My; "Ska vi hoppa nu?" Hon förstog nog inte riktigt innebörden av att "shoppa". =p

Idag e de lördag. Jag är rätt trött å slut. Mamma har åkt hem å ordningen är återställd.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gustav va ju fint! Killarna känner en lite Gustav, han brukar även få heta gurra, coolt. Hälsa My. Kram Kram

2009-10-04 @ 13:22:52
Postat av: Petean

Här vare glest mellan uppdateringarna numera minsann! Skärpning

2009-10-12 @ 22:15:13
URL: http://petespage.blogg.se/?tmp=18195306

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0