09.11.24

Får se om jag hinner skriva klart på 4 min?!

My och  Gustav var på bvc igår.
My: 100.5 cm  14.5 kg.
Gustav: 64 cm 7.305 kg.
Helt perfekta båda 2. =D


Skillnad mellan att spara och tjäna?! Har folk fattat det?
Om jag ska köpa en tröja för 100:- och det är 25% rea. Inte fan har jag då TJÄNAT 25:-?! Jag har SPARAT!!!
Stör mig på att företag gör reklam och skriver att man TJÄNAR pengar på att handla..

Nej, nu hinner jag inte skriva mer om det ska hinna uppdateras. Skriver mer imorrn! =D

Har iofs 2 min kvar...

Kommentarer
Postat av: Jessica

ÅÅÅÅÅÅÅ va jag tyckte du va tråkig nu då, såklart har jag tjänat när jag fyndat, ta inte bort det från mig../ från en som älskar att shoppa!

2009-11-25 @ 11:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0