09.11.21

Klockan är just nu 22.22. =D
Enligt numerologi så betyder det ju något när man ser 3 lika siffror i följd.
Om man ser siffrorna 222 så ska det vara ett tecken på att man är på rätt väg och att man ska fortsätta göra det man gör. Eftersom att jag precis skulle börja skriva ett inlägg måste det ju betyda att jag ska fortsätta skriva i min tråkiga & innehållslösa blogg? =p

Språk!
Artiklar brukar ju korrekturläsas.. Jag vet inte, men kanske beror det på att det är helg som jag hittade denna mening i ÖP idag; "Han ska också ha slagit henne också i ansiktet så att hon började blöda."
-No comments-

Dagen!
Idag har jag och Gustav varit själva mest hela dagen. När det är bara han och jag så blir det mycket gos. Vi sov en stund också. Det är rätt mysigt när det är helt tyst omkring, och det enda man hör är alla ljud som vinden gör. Det blåser i träden utanför. Knakar i huset. Slår mot fönstren. Saker blåser ner.
Mitt i dessa ljud så hör jag ljudet av Gustav när han äter och känner värmen från honom. Där vi ligger under täcket. Jag gillar det.
Vaknade ur min dvala när My kom hem igen. "MAAAAAMMAAAAA! HÄR EEE JAAAG!" ;o)
Hon och jag lagade middag. Köttbullar och stuvade makaroner. Efter middagen så åkte vi och köpte lördagsgodis. När vi skulle betala säger hon glatt: "Vi ska köpa lördagsgodis. För jag har ätit upp maten!"


Känner att jag blev lite poetisk där i början. Men det går nog över. Nu ska vi tävla. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0