09.11.18

Tjoho!
Idag var vi uppe i bättre tid än igår. Men jag fick ändå sovmorgon en stund. =)
Haft en bra dag idag ändå. Detta är en dag då jag fått bra grejer bekräftat. De gillar jag. Bra grejer om både mig själv och andra. Jag är jag, och jag har lägger min tid och energi på sånt som betyder något. =)
Jag kämpar för dom jag tror på, och framför allt så kämpar jag och gör allt för DET jag tror på. Då har det som en tendens att bli rätt bra!

Aja. Lämnade My på dagis vid 9. Åkte med å hämtade Agda. Åkte på ett möte. Åkte hem. Agda borstades, "avtovades" och badades. Åkte å Hämta My på dagis.
Varje onsdag så går dom lite större barnen ut i skogen. Idag hade dom tydligen hittat någon lerpöl. Dagisfröken berättade att dom hade fått spola av alla barnen med vattenslang. =p Mys skor dyngsura. =p
När vi kom till bilen var det någon som var överlycklig!! Oj vad glad My (och agda för den delen) blev när hon såg vem som väntade!
Åkte hem. Plockade lite. Lagade mat. Städade lite innan Jessica å grabbarna kom. Såg ju ut som ett bombnedslag här! =p
När Jessica kom så fick jag jultidningarna ja beställde. =D =D
Å My e så söt.. Jessicas barn är ju då "lite" äldre än My. Men hon styr å ställer "lite" ändå.
"MAMMAAAAA!! KAN DU HJÄLPA OSS??" Ja, visst kunde jag det! Satte på den filmen hon ville titta på medans My sa såhär till grabbarna: "Nu sätter vi oss och tittar på film."
Sen skulle dom fika också. My plocka fram alla sina bak- och fikleksaker å "dukade upp" i sängen.

Imorgon ska My till tandläkaren. Första besöket. Hon går runt å visar hur stort hon kan gapa. =) Min stora tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0