09.11.17

Idag kl 17.24 för 3 år sedan födde jag My på östersunds bb. Då vägde hon 3560g och var 49 cm lång. Hon låg mest bara stilla å iaktog allt som hände. Hon var en hjälplös liten underbar bebis. 
Idag, 3 år senare.. har vi fått sätta ett lås på garderoben eftersom att hon annars byter kläder femtioelva gånger om dagen. Hon är trotsig å ska absolut ha dörren låst när hon ska kissa. Faan va tiden går fort. På ett sätt vill jag att hon ska fortsätta vara den där lilla hjälplösa bebisen, men samtidigt så älskar jag att se och följa hennes utveckling och resa. =)


Snooze 10 ggr.. VAKNADE PRECIS INNAN 10:E SLUTADE!!
Vilket innebar att jag inte kom upp förrän kl 8 å My skulle va på dagis kl 9. Sjöng för henne imorse. Hehe, hon satt tyst en stund, sen sjöng hon me. =)
När vi kom till dagis fick hon massa grattiskramar av fröknarna å barnen. My, Wilda å Tilde sprang iväg å satte sig i ett litet hus å pratade. Hörde My säg: "Min mamma sa farfar o farmor-godis kommer sen!"

Medans My var på dagis så var jag på Maxi, Panduro och Barnenshus. Åkte hem, bakade lite, städade lite. Åkte å hämta My. När vi kom hem så var, mycket riktigt, farmor å farfar-godis här.

När dom hade åkt så låg vi tillsammans i Mys säng å kollade på Saltkråkan.
Lagade lite mat. Precis när vi skulle äta så kom Mys gammelmormor (Jockes mormor) å hälsa på för att gratta My.

Nu e de NCIS å sen sängen tror jag. =)


Kommentarer
Postat av: Peter Wiklund

JA tänk så fort tiden går!

2009-11-18 @ 16:15:17
URL: http://petespage.blogg.se/?tmp=18195306

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0