09.11.15

Kalasdag!
Idag (..okej, igår då eftersom att jag inte orkade skriva igår) ha My haft kalas.
My och jag klev upp rätt tidigt (FÖR tidigt för mig med tanke på att jag inte somnade förrän halv 4). My prata om sitt kalas "å mobro toffis å farfar å morfar å emle å ellen å robin å å allehopa!".
Vi bakade muffins å kolakakor. Sen skulle vi göra iordning tårtorna å städa lite. Efter en stund, när My blev less på å vänta på sitt kalas sa hon; "Kom mamma! Vi åker på kalas!" Då skulle hon helt plötsligt åka till morfar på kalas. *?*
Men tillslut kom farfar å Annelie. Sen kom resten också.
My och Ellen är ju, som vanligt, helt vilda när dom leker tillsammans. =p
Paket fick hon också. "Emil och griseknoen" & "Lotta på bråkmakargatan" av farfar.
En docka, ritblock å pennor av Johan m familj, "Pippi 4" & "Lotta flyttar hemifrån" av morfar. Pärlor å ett ritblock av Ellen. Alicia hade gjort ett eget paket åt My. I det var det vingar som man sätter på ryggen. =)
Av Kristoffer å Lisette fick hon pengar å, kanske den mest udda grejen, en jääävla massa klubbor. =p

Efter kalaset så satt vi tillsammans å tittade på en av filmerna hon fick. Kristoffer kom tillbaka. Men hade bytt partner, nu hade han med sig Jens. =p Dom fikade å busade med My å åkte sen. My va snäll nog att skicka med dom en ballong var.

Gissa om det var någon som somnade som en stock?!

Sen helvetet då.. På kvällen tänkte jag att jag skulle passa på å sortera lite i min externa hårddisk.. Den funka inte. Datorn VÄGRAR hitta hdd! Panik PANIK PANIK.. ALLA bilder å ALLA filmer jag tagit mellan okt 06 och 14 nov 09 ligger där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0