09.11.14

Händelserik dag! *hehe*
Vi skulle till Hoverberg för å hämta grejer. Lyset på släpvagn funka inte.
Åkte till svenstavik å skulle äta. My åt knappt. Men på toa skulle hon. 3 ggr. En gång hittade hon larmknappen. Tog en stund innan återställningsknappen hittades. =p
Skulle åka därifrån. Lyckades låsa in bilnyckeln i bilen.... Men man lär sig av allt! Numera vet jag hur man öppnar en dörr utan nyckel. =p
Nästa stopp Dollar. In å handlade. Aningen stressad eftersom att lyse på släpvagnen inte funka. Inte direkt drömläge å köra med  lååång släpvagn utan lyse i mörker å snörök..
Gustav vaknade å var tvärhungrig. *ännu mer stressad*
Stog i kassan å skulle betala. My satt fint å snällt på en stol å väntade. Slog koden. My borta. Hon sprang in igen å ryckte åt sig ett ark med klistermärken å sprang till kassan å skrek: "HÄR! TA DOM!!" (hon brukar göra så när hon vet att hon har tagit något hon vet att hon inte får ha. Springer å ger det till första bästa å säger just detta.)
Kommer ut å ger Gustav mat. Sen var det rätt slut på händelser ända tills vi kom till OKQ8 i l-vik. Skulle in å handla lite snabbt. Tro det eller ej, men jag hade 9 personer före mig i kön. PÅ OKQ8!!!!

Så nu förtjänar jag å sova snart. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0