09.11.13

Fredag den 13:e.
Det har aldrig varit någon otursdag för mig tror jag. Snarare turdag.
Å det känns som att det är en bra dag även idag.
Tänkte ringa fk å höra när jag får pengar. Kom på att det var försent. Blev irriterad. Gick in på banken å skulle föra över lite pengar. Å vips! Där var pengarna från fk. =) Summan var över förväntan. =p
Kändes riktigt bra att betala alla räkningar. Speciellt när slutsumman var mindre än vad jag räknat med, å inkomstsumman blev mycket högre än vad jag planerat efter. Då är det faktiskt KUL att betala räkningar. Då känns det nästan som att; "det där märktes ju inte ens på kontot!".

Snart ska det lagas mat. Å sen vänta in pappa å Klas.

Ja, just de ja.. Har sett i tidningar å sånt att det står mycket om dessa människor som bloggar. Var in å kollade på en av dom största bloggarna idag. Fy fan vilken dålig svenska!!! Innehållet var väl kul å läsa, men det är så drygt å läsa när det är skrivet med kass svenska. *muttrar*
Sen stör jag mig ENORMT på att folk inte kan vrida sina bilder innan dom lägger upp dom på facebook. Vad är det som är så svårt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0