09.11.10

Idag har My haft fullt upp hela dagen. Hon har bakat tunnbröd! De e inte alla dagar man äter nybakat tunnbröd till frukost. Men gott e de iaf. =)
My har vare med å bakat hela dagen. Somnade som en stock vid 20.00. =p
Jag har städat å grejat lite. Pratat med försäkringskassan å ringt å sagt grattis till Kristoffer.

För övrigt så har jag nå djävulskt ont i ena tutten. Å nej, det beror inte på amning. Jag fick ett handtag innanför bh´n när vi lekte kurragömma. Haha, lista ut den ni! =p

NCIS LA e de nu, men.. nahh.. det är ju inte bättre än vanliga. Det får en chans till nästa vecka. E de lika dåligt då så skiter jag i å se de å håller mig till original.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0