09.11.08

Farsdag idag. Å Gustavs "2månadersdag". =p
My klev upp imorse och skulle göra frukost åt pappa. För idag var det "pappas dag". 
Vi kokade ägg och My skalade ett till sig å ett till pappa. Sen gjorde hon mackor, en till sig å en till pappa. Plockade fram en djuptallrik å la allt på den. Sen gick hon till pappa å sjöng "ja må han leva.." hehe.
Hon e så söt.

Blev bjuden på middag idag också.

Ja, de va väl ungefär dagen. Varit ute lite, varit inne lite. =p
Funderar på vilken dag det blir kalas för My. Å ska försöka planera lite me systeryster. Vi har ju som gjort det till en tradition å göra julgodis å sånt före jul. =p


Snart ska jag krypa ner i sängen brevid Nenne (My) å gosa.

Jo! Jag ska vara ärlig.. Jag håller på å göra vissa människor galna just nu.. Jag har hittat ett spel på internet som jag spelar i tid och otid. Det retar vissa.. ;p

Testa! Det är rätt beroendeframkallande. =D
http://www.kluras.se/ordspel/fowl_words.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0