09.11.07

Lördag.
Senaste helgerna har jag funderat på en grej.. FAAN va dåliga tvprg det är på helgerna numera!
Förut var det ju film på typ alla kanaler 21.00. Inte nu inte. Ne. Varför?
Sen har det ofta varit någon mysig familjefilm mitt på dagen på 3,4,5 an. Numera är det ju repriser hela jävla dagarna typ. Trisst.

Glömde skriva igår. Fast de gör inte så mycket. Gjorde inte överdrivet mycket ändå.
Byggde en snögubbe, gjorde snöänglar och snölyktor. Hade middagsgäst också.

Imorse när jag och My vaknade så gick hon å skulle titta på snögubben. Då hade han tappat huvudet, så allt "hår" låg på backen brevid. =p Snölyktorna var det inte mycket kvar av heller. Å det lilla som va kvar stampade My sönder.

Idag har varit en riktig slödag. Jag har varit så otroligt trött. Gustav har sovit mest hela dan. My har sovit, tittat på film, äte lördagsgodis å busat.
Jag å My va å handlade också. Det är ju farsdag imorgon. =)
Å nu ikväll, innan hon skulle sova, skulle vi smida lite planer inför morgondagen. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0