09.11.05

Dags för dagens inlägg då. =)
Inte hänt så jättemycket idag. Massa mys med mina älskade barn. =)
Känns som att jag börjar märka framsteg hos Gustav varje dag. Och My känns större och större. I stort sett varje dag säger hon saker jag aldrig har hört henne säga förut, och gör saker jag aldrig har sett henne göra.
Idag, tex, skulle jag vika lite kläder. My tog en tröja å vek ihop den. Å hon gjorde det så det såg ut som att det har kunnat vara jag som hade gjort det.
Å Gustav pratar å skrattar, pratar å skrattar. 
Vi har iaf gjort oss av med, och ställt bort, massa rat. Känns också skönt!
Kyckling blev det till middag.

Snart börjar NCIS. Å sen är det sängen.
Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Sortera lite kläder kanske. Nu vet jag ju att jag har bra hjälp med att vika iaf. =)

Snart fyller My år också. Det är lite jobbigt tycker jag. Självklart så tycker jag att det är roligt när hon får presenter å blir så glad. Men jag är otroligt trött på alla dessa jävla leksaker som ligger överallt. Sådana har hon mer än nog av. Så jag har funderat å funderat på vad jag ska säga, till dom som frågar, att hon önskar sig?!
Kläder har hon ju också tillräckligt med.
Så det ska alltså vara något som inte är leksaker å inte kläder. Å då slog det mig, PYSSELSAKER! Det är ju perfekt. My älskar å pyssla å göra saker, pärlplattor, pärlhalsband/armband, måla etc. Så det är ju perfekt. Det är ju förbrukningsvaror också, så det ligger ju inte å skräpar som alla leksaker gör när hon tröttnar på dom. =)
Sen film också. Hon får hellre sitta å titta på en Emil-film än sitta å glo på barnkanalen hela dagarna. Så alla som frågar får svaret: Pysselsaker och Astrid Lindgren film. =p


Nu har NCIS börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0