09.11.04

*gäsp*
Somnade inte förrän vid 01.30-02.00 igår (inatt?). Hade ställt klockan på 06.30. My vaknade halv 6. Sa åt henne att vi skulle sova lite till, och hon somnade om. Inte fan vaknade jag av klockan halv 7 iaf! Eller, vaknade gjorde jag ju. Men jag stängde av, somnade om å sov en timme till. Så det blev ju inget handla innan My skulle på dagis. Men jag körde igång 2 maskiner i tvättstugan och var riktigt nöjd över att dom har ställt dit en ny torktumlare! Men inte var den inkopplad inte när jag skulle torka mina kläder.. *morr*
Lämnade My på dagis. Åhh vad dumt det känns. Jag vet att jag behöver inte känna så. Men jag lider så mkt med dom.

Har kanske inte skrivit något om det? En av Mys dagiskompisar fick en lillebror tidigare i år. Förra veckan ville inte han vara med längre. Han somnade och vaknade inte mer. Det känns otroligt dumt när vi lämnar och hämtar på dagis samtidigt. Jag blir som lite bortkommen. Jag vill inte stanna å prata, för det första så vet jag verkligen inte vad jag ska säga. Och sen så kan jag känna mig lite skyldig på något vis när Jag går där å håller i Gustav å pratar med dom som för en vecka sen förlorade sin son. =/

Aja.. Försöker å inte tänka så mkt på det. Blir ganska rädd att det ska hända här också. =s
Åkte iaf å handlade på Maxi. Åkte hem. Torktumlaren var fortfarande inte inkopplad. Så just nu ser sovrummet ut som en gigantisk torkställning! VACKERT! =p

Åkte till pappa å lämnade lite papper å grejer. Kristoffer var där, så han fick tillbaka sin säng också.

Tror heller inte jag skrev nåt om att jag sorterade kläder i måndags, barnkläder! OJ vad kläder jag hade!! Det blev en stor flyttkartong, 4 st proppfulla banankartonger samt 3 st "kaffekartonger" (vilket är ungefär lika med en flyttkartong till). Det var vanliga kläder. Sen blev det en ICA kasse med mössor. En kartong med skor. En påse med vantar och strumpor. Och till slut en sopsäck med jackor, overaller och regnställ. =D Emelie hjälpte mig med detta. TACK!
Vi åt middag tillsammans också, vi å Emelie, Robin å Ellen. Å nästa gång Ellen kommer på besök så ska dörren till toaletten låsas. Fy vad dom busar när dom är med varandra!! Badrummet badade kan man väl säga ungefär. TVÅ gånger. 3 om man räknar med den gången då toarullen verkade ha flugit till handfatet.. (Jaa.. precis! Flickorna skulle "tvätta händerna efter maten".. Det slutade med att 2 nakenfisar kommer ut å i badrummet är det fullt med vatten och toapapper på golvet. Kranen till handfatet står på, och i handfatet är det stopp.....)

Nu verkar jag ska åka å hämta en säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0