09.11.03

Mkt gjort idag känns det som!!
Lämnade My på dagis, åkte hem, åkte ner på stan, åkte hem, åkte tillbaka till stan, träffade Jessica, åkte å hämta My på dagis, åkte hem, städade, fixa nästan klart i klädkammaren, lagade mat & åt, slängde skräp, gick på biblioteket med My å lämna tillbaka en film, gick på affären, gick hem, bar ner till förrådet, plockade upp annat från förrådet... Pust. Ja, nu är det nog dags å sova. Ska upp rätt tidigt imorgon, 06.30 står klockan på. De e för att jag ska hinna köra igång tvättmaskiner samt handla INNAN My ska på dagis kl 09.00.

För övrigt så har ju inte mitt mobila bredband fungerat, så jag har surfat på någon grannes bredband, det enda som inte var låst. Men av någon anledning (kan det bero på att dom fick bra mycket segare bredband kanske?) så har dom j*vlarna (ursäkta) kommit på att dom ska nog ha ett skyddat nätvärk ändå. Så jag har inte kunnat använda något internet på min dator. Men idag så var det en räddande ängel som fixade det som var fel på mitt eget mobila. Så nu funkar det precis som det ska! Jättestort tack för det! *puss påre för att du va så snäll!* =)


NU blir det sängen. =) Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0