Skola idag igen

Ringde mvc och bokade om tiden där för kanske..4:e gången.
Å hon säger att jag ska prioritera bebisen? Hade första tiden för 2 veckor sen. Å nu ska jag dit nästa vecka.
Det handlar alltså om 3 veckor. När JAG ville komma dit från början, då fick jag inte. Till slut efter många om och men och massa tjat så fick jag.
Det här är mitt andra barn. Jag känner ju bebisen konstant. Jag mår inte dåligt. Jag har inte ont. Magen växer. Jag hör hjärtljuden när jag lyssnar. Så om jag kommer dit nästa vecka istället för denna vecka, va spelar det för roll??
Dessutom så är inte mvc obligatoriskt, det är frivilligt. Känns överskattat å gå dit.
Jag får faktiskt mindre lust å gå dit när hon säger så. Om det skulle va nåt kan dom ju ändå inte göra nåt annat än att konstatera.

Aja, skola idag iaf. Börjar 10. Först ska vi ha litteraturseminarium om "Kris och Utveckling". Sen efter lunch ere process.
 Va gäller processen så känns det som att det börjar brinna lite i knutarna nu.. Haha. Det är intressant å spännande. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0