Sista processen

Idag hade jag redovisning av mitt examensarbete. Tror det gick rätt bra. Tänkte att det tar väl inte mer än 20 min typ. Men det tog liiite längre. =p Över en timme tog de. Hoppas att mina klasskompisar tyckte dom lärde sig nåt iaf. =p =)
Sen va de styrelsemöte också. Fan va mycket vi tog upp idag! Blir nog bra de där också.

Daniel va hit idag å hälsade på. Han hade me sig Tassen. Haha, trodde Klas skulle börja bråka. Men fan vilken mesig katt jag har! Han gömde sig under soffan och låg å jamade medans Tassen stog några decimeter ifrån å ville busa. =p

Har också haft ett telefonsamtal. De känns också bra, att de går å lösa.
Har väntat å väntat på det samtalet, idag ringde jag tillslut själv så det faktiskt blir av nångång. =p hehe
Men de blir nog bra! "Det brukar som vilja bli bra!"

Bebisen är igång iaf. Sparkar å snurrar på sig. =)
Måste sova nu snart. Imorgon är det sista processen med klassen. Å på lunchen ska jag på mvc. =p Vill inte missa mer än nödvändigt näst sista dan. =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0