Polisbilen

Åkte på skolan idag och hade process. Tycker den va rätt bra.

Vid lunch åkte jag på mvc. Hon tog lite prover å grejer.
Å TJI FICK ALLA SOM HAR SAGT ATT JAG HA SÅ LITEN MAGE! *HA!*
Sf måttet ligger över normalkurvan, men precis under "max kurvan" eller va ja ska kalla de. ;p
Allt såg bra ut, alla värden å så. Hjärtljud på 148. =)
Har fått OK att använda både doppler å spikmatta. De e bra. För det är ju inte direkt så att jag har väntat tills jag har frågat. =p Oftast är det ju helt ok att gå efter sin egen känsla. =)

Åkte tillbaka till skolan å fick höra att jag var hjärtlös och sadistisk. Haha. ;p Hum.. kanske ska poängtera att det var ett skämt och alla inblandade fattar. Haha, jag hoppas iaf att det va ett skämt! =p

När jag åkte hem åkte jag in hos pappa en sväng å drack lite kaffe å prata me honom. Sen till dagis å hämta My.
Fan va tid det tar å hämta henne ibland! Hon skulle gå på pottan innan vi åkte hem. Sen gick hon tillbaka in, hon hade ju glömt å krama alla. Sen gick vi ut å skulle precis sätta på skorna. Då sprang hon in igen och skrek: "glömde pussen!". Så då skulle hon pussa alla också.
När vi kom ut å skulle sätta oss i bilen så åkte det förbi en polisbuss. Jag sa åt henne å pekade på bussen. Då va dom snälla! Dom satte på blåljusen en sväng för henne. Å va lycklig hon blev! När vi sen satte oss i bilen sa hon att hon tycker om polisbilen. =)

Irriterad blev jag när jag kom hem också. Den idioten som har varit här och bytt duschmunstycke hade STÄNGT DÖRREN in till toa! Vafan?! Såg h*n inte att det stog en kattlåda där eller? Har än sålänge inte hittat nåt ställe Klas har pissat på. Och jag hoppas att jag inte hittar nåt..

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha Josefine :D

2009-05-27 @ 20:04:49
URL: http://lindaberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0